Thuis - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Familie Buitink - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nijkerkerveen, Nederland van Familie Buitink - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Marjelle

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Augustus 2011 | Nederland, Nijkerkerveen

Dag 41 Thuis
Wakker geworden rond 07.30 uur. De jongens hadden heerlijk geslapen en wij kregen bezoek van Flix en missy op bed. Lekker ontbijtje gemaakt en dan……………..wordt alles weer serious shit. Voorlopig kunnen we ons de komende dagen vermaken met de boel op orde maken. Terugkijkend hebben we enorm veel gezien en beleefd. Niemand ziek, geen pech of ongelukken dat is heel wat waard. Ondanks de vele kilometers is het een prachtig avontuur geweest welke we als een mooie ervaring in ons leven mee mogen nemen. De plannen voor volgend jaar zijn al voorbij gekomen. Van het reisverslag (incl. foto’s) laat ik een fotoboek maken. Dus degene die nog niet genoeg hebben van ons avontuur, kan altijd even een keer langskomen. We hebben ook nog genoeg te vertellen.
Bij deze wil ik iedereen die ons gevolgd heeft ook bedanken voor de leuke reacties. Ondanks het ons niet altijd lukte om online te zijn, is het erg leuk om jullie berichtjes te lezen en spoort je ook aan om verder te blijven schrijven en de berichten online te zetten. Iedereen was erg enthousiast en dat motiveert. Dit is het einde van het reisverslag van `´familie Buitink goes North`´

• 13 Augustus 2011 - 11:31

Ruud En Ingrid:

Hoi fam. Buitink,

welkom thuis, zal wel even wennen zijn, het gewone leven weer...... Wij komen zeker nog jullie verhalen horen, ondanks dat we alles gelezen hebben is het ook leuk om jullie weer te zien.

Dit weekend hebben we weer van alles, maar heel binnenkort staan we op de stoep. tot snel!

groetjes,
    de Beekjes

• 13 Augustus 2011 - 16:21

Gijsbert Doppenberg:

Welkom thuis. Ik vond het leuk om jullie verslagen te lezen.

• 15 Augustus 2011 - 17:23

Fina En Andre,:

al weer een beetje gewent? Groeten van ons.

• 16 Augustus 2011 - 08:06

Gitte:

Jammer hoor dat jullie weer thuis zijn, vond het veel te leuk om jullie te volgen......
    Nee hoor, gelukkig zijn jullie er weer heel en gezond, zonder brokken en een prachtige ervarinf rijker. Nu het gewone leventje weer, zal wel even tegenvallen.
    XXX

• 24 Augustus 2011 - 05:35

Ingrid Overduin:

Pas nu heb jullie laatste berichtjes gelezen, dat was er nog niet van gekomen. Maar wat een reis! Ik ben nog even teruggebladerd en zelfs ik had zo'n oja effect. Dat had ik ook allemaal nog gelezen! Het is heel dubbel, lekker weer thuis, alle luxe en ruimte, maar balen dat alles weer begint en de vakantie echt over is. Afgelopen zondag lukte helaas niet, maar we spreken mekaar gauw!

Veel liefs van de Overduintjes!!!

• 30 Augustus 2011 - 14:08

Paula Grob:

Heb jullie in het begin een beetje gevolgd, maar net het reisverslag gelezen en de foto's bekeken. Geweldig!! Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen. en het is toch ook fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn na 10.000km.

tot snel,
    Paula & Jos